reklama

Slabý signál s O2 a ich postoj

Môj problém so signálom O2 vyriešila takto ( teda nijako ), preto tu zverejňujem našu debatu s pracovníkom O2, dnes ma signál priamo v Brezne už tak vytočil, že som sa rozhodol túto debatu zverejniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Každú chvíľu dnes na minútu úplne vypadne signál, nie len na mojom mobile.
Som zvedavý či O2 zlepší signál ???

Naša debata:

Dobrý deň, takže píšem Vám znova, ako som Vám písal vlani a aj predvlani a nezlepšilo sa so signálom nič, práveže je ďaleko horší ako bol - takmer žiadny. Mám 2 simky: 0903 xxxxxx, 0948 xxxxxx a vážne ma unavuje Vám to stále vypisovať, pretože aj tak si to nadiaľku možno preveríte a všetko máte OK. Ale skúste prosím Vás zdvihnúť zadok zo stoličky, sadnúť do auta a prísť na to miesto, ktoré Vám ľudia napíšu a skontrolovať si ten signál !!! Teda posielam Vám presné GPS súradnice a nepýtajte sa ma na čas telefonátu, atď.... Je to vždy !
48.810043, 19.594047
ďalšie GPS: 48.837512, 19.458598

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem Marcel. V tejto lokalite máme dostupné služby v 2G sieti. V telefóne máš nastavenú automatickú alebo manuálnu voľbu siete? Mišo (O2)

automatickú

Prihlásený si v sieti O2 SK alebo Telekom SK? Mišo

O2 SK

Skús sa prihlásiť do siete Telekom SK, prosím. Uvidíme, či intenzita signálu vzrastie. Mišo

je to jedno, niekedy si to prehodí na roming, ale sila signálu je taká istá

Chápem. Skúsim ti aspoň preveriť, kedy a či vôbec plánujeme v Jasení a okolí rozšíriť pokrytie, dobre? Mišo

super. Ešte raz pokrytie je, ale slabé, možno stačí ísť ku vysielaču a potočiť gombíkom aby bol signál silnejší

Stačí, keď ti napíšem potom správu na FB? Mišo

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ok

st 20:25
Posielam vám snimky obrazovky, aby ste sa presvedčili o sile signálu a konečne s ním niečo spravili, GPS: 48.810043, 19.594047

signal O2
signal O2 
signal O2
signal O2 (zdroj: Diann)
signal O2
signal O2 

Ahoj Marcel. Ako sme si spolu písali naposledy, preveril som rozširovanie pokrytia signálu v obci Jasenie. V tejto lokalite neplánujeme v dohľadnej dobe pokrytie rozširovať. Mišo

ja rozprávam o brezne a okolí cca 5 km, plus ďalšie obce okolo
čiže sme sa postupne vrátili 20 rokov spät, keď bol signál len na ceste a v záhrade už nie. Ak dovolíte túto komunikáciu uverejním na FB, prajem aby Vám ostalo veľa zákazníkov, hlavne že bude LTE.

Poprosím Vás o Vaše skúsenosti si signálom O2 a prípadné zdieľanie.

Marcel Dianiška

Marcel Dianiška

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímam sa o dianie okolo seba, ktoré mi nie vždy vyhovuje. Fandím ženskému futbalu, ktorý je zo strany štátu a médií nedostatočne ohodnotený. Nemám rád keď sa v médiach šíria polopravdy alebo vety vytrhnuté z kontextu. Zoznam autorových rubrík:  Ženský futbalSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu